Ascom Myco 3 yrityskäyttöön suositeltujen Android-laitteiden listalle

Ascom Myco 3 -älypuhelin on läpäissyt Googlen Android Enterprise Recommended -ohjelman tiukat vaatimukset ja hyväksytty Googlen yrityskäyttöön suosittelemien laitteiden listalle.

Ascom Myco 3 -älypuhelin on hyväksytty Googlen Android Enterprise Recommended
-ohjelmaan, joka määrittää laitteiden ja palvelujen parhaat käytännöt ja yleiset vaatimukset. Ohjelman taustalla on Googlen tekemä perinpohjainen testausprosessi.

Ascom Myco 3 -älypuhelimen saama hyväksyntä on osoitus siitä, että puhelimen laitteisto, tietosuojapäivitykset, käyttökokemus ja muut ominaisuudet täyttävät Googlen tiukennetut laatuvaatimukset. Se kertoo myös siitä, että Myco 3 on rakennettu vaativiin työympäristöihin ja täyttää ammattikäyttäjien erityistarpeet.

”Olemme erittäin iloisia Googlelta saamastamme hyväksynnästä. Ascomin Myco 3 on uusin älylaite tuotekehityksemme pitkässä historiassa. Olemme saaneet upeaa palautetta laitteen käytettävyydestä ja toiminnoista sekä terveydenhuollon ammattilaisilta että yritysasiakkailtamme. Tämä on myös todiste jatkuvasta sitoutumisestamme asiakkaidemme tarpeiden kuulemiseen ja niiden täyttämiseen”, Ascomin toimitusjohtaja Jeannine Pilloud kertoo.

Ascom Myco 3 -älypuhelimessa on monia tärkeitä ominaisuuksia, kuten työturvallisuutta parantavat henkilöturvahälytykset, 24/7-käytön mahdollistavat lennossa vaihdettavat akut sekä laitteen desinfioitavuus, joka tukee puhtautta ja auttaa torjumaan infektioita.

Perinpohjaisen testausprosessin tuloksena syntynyt Android Enterprise Recommended on Googlen johtama ohjelma yrityslaitteille ja -palveluille. Ohjelmassa määritetään parhaat käytännöt ja yleiset vaatimukset, joita valvotaan tiukalla testauksella. Android Enterprise Recommended ‑hyväksyntä kertoo, että yritys voi luottaa ohjelmaan kuuluvan älypuhelimen toimintavarmuuteen.