Ascom Myco 3 yrityskäyttöön suositeltujen Android-laitteiden listalle

Ascom Myco 3 -älypuhelin on läpäissyt Googlen Android Enterprise Recommended -ohjelman tiukat vaatimukset, ja se on hyväksytty Googlen yrityskäyttöön suosittelemien laitteiden listalle.

16. syyskuuta 2020

Ascom Myco 3 -älypuhelimen saama hyväksyntä on osoitus siitä, että puhelimen laitteisto, tietosuojapäivitykset, käyttökokemus ja muut ominaisuudet täyttävät Googlen tiukennetut laatuvaatimukset. Android Enterprise Recommended ‑hyväksyntä kertoo, että yritys voi luottaa ohjelmaan kuuluvan älypuhelimen toimintavarmuuteen. Se kertoo myös siitä, että Myco 3 on rakennettu vaativiin työympäristöihin ja täyttää ammattikäyttäjien erityistarpeet.

Ascom Myco 3 -älypuhelimessa on monia tärkeitä ominaisuuksia, kuten työturvallisuutta parantavat henkilöturvahälytykset, 24/7-käytön mahdollistavat lennossa vaihdettavat akut sekä laitteen desinfioitavuus, joka tukee puhtautta ja auttaa torjumaan infektioita.

Olemme saaneet upeaa palautetta laitteen käytettävyydestä ja toiminnoista sekä terveydenhuollon ammattilaisilta että yritysasiakkailtamme. Tämä on myös todiste jatkuvasta sitoutumisestamme asiakkaidemme tarpeiden kuulemiseen ja niiden täyttämiseen, Ascomin toimitusjohtaja Jeannine Pilloud kertoo.

:
Kari Narva, maajohtaja , p. +358 75 758 1933 tai kari.narva@ascom.com